eTiQa TAKAFUL

"Kemudahan Insan Asas Urusan Kami"

Thursday, December 24, 2009

Kerjaya Etiqa

Disini bermulanya kerjaya aku, bermula pada tahun 1998, yang pada waktu itu etiqa masih dikenali sebagai Takaful Nasional, asalnya aku lakukan sekadar "part time"..sekadar nak cari duit lebih la katakan...maklumlah belum kawin lagi...Sekarang aku dah punya sorang "hero"..dan sorang isteri ..buat peneman hidup. Soal kewangan mestilah seteguh KLCC..kalu tidak.. Susah sikitlah nak hidup tengah2 kota besar ni...
Sekarang Etiqa dah sebati dengan hidup aku..pada 1st Jan 2008 aku mengambil keputusan untuk berkerjaya di etiqa takaful sebagai full time, tahun ni cukuplah 2tahun aku "full time", memula memanglah perit tapi sekarang aku mampulah tersenyum sedikit...hehehe Dengan nasib aku yang ala2 "labu-labi" ni...ibaratnya langit tak selalu cerah....hujan pun tak lah sampai seminggu tak berhenti2, melainkan musim tengkujuh jer.. pape pun Alhamdulillahlah.. syukur... jika kita kuat berusaha dan berdoa kepadaNya...InsyaAllah...sesungguhnya rezeki itu ada...Sekian.

No comments:

Post a Comment